Skip to main content
Ik ben kortgeleden overgestapt en dat wilde mijn vrouw ook, maar dat lukte niet. De reden is dat we dezelfde bankrekeningnummer gebruiken. Kunnen jullie ons helpen met het overstappen?
Mijn vrouw en ik, beiden bij Simyo, hebben ook dezelfde bankrekening. Dat gaat goed hoor. Ik weet niet waar het in jouw specifieke geval aan ligt, maar het kan niet aan dezelfde bankrekening liggen.
Dit was wel de reden die ze gaven bij Simyo.
Hier moet sprake zijn geweest van een spraakverwarring. Het is namelijk mogelijk per adres en/of bankrekening maximaal 5 aansluitingen te hebben.



Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoeveel-simkaarten-mag-ik-bestellen-11



Advies zou zijn: neem eens telefonisch contact op met de Klantenservice en leg dit voor.



1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)

0900-8090 (35 cent per gesprek)
Hoi Lars v R,



Leuk dat je je vrouw ook naar Simyo wil laten overstappen. Het gaat echter vlak daarvoor al niet helemaal goed. Voordat je overstapt, dien je eerst een bestelling te plaatsen. De bestelling die je vrouw heeft gedaan, is helaas afgewezen 😞.



Zoals er in de e-mail wisseling is uitgelegd, moet de naam van de contractant overeen komen met de naam van de bankrekeninghouder. Als jullie een en/of rekening hebben, dan ontvangen we daar graag een kopie van. Heeft ze geen eigen rekeningnummer met naam? Dan moet je de bestelling plaatsen op jouw naam 🙂.



Weet je nu wat er te doen staat?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp RicoK!

Reageer