Skip to main content
Ik heb ivm persoonlijke omstandigheden de maand April niet op tijd kunnen betalen tot gistermiddag. Mijn abonnement is vanaf gistermiddag nog steeds niet re-actief gesteld dit terwijl ik cruciale telefoontjes moet plegen. Graag adviezen zijn welkom.
Dag Ryo, dat is heel vervelend. Helaas voor jou zit er een vrije dag tussen. De klantenservice kan hem op zijn vroegst dus morgen pas voor je deblokkeren. Even bellen of een tweet sturen. Een ander advies kan ik je niet geven. Of misschien toch eentje....voor in de toekomst...een prepaid simkaartje achter de hand houden, kan handig zijn.
Hoi Ryo, welkom op het Simyo forum 🙂.



Helaas is het activeren van simkaarten een automatisch proces. In jouw geval is de betaling pas vandaag verwerkt, i.v.m de banken tijdens feestdagen. Je simkaart is nu gelukkig weer actief en als het goed is kun je weer bellen. Werkt het nog niet? Zet dan je telefoon even uit/aan.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord, de leon!

Reageer