Skip to main content
Hey Simyo,



Ik heb dus op 22 nov om 11:00 een mail ontvangen waarin stond dat ik teveel MB's had gebruikt en dat het was stopgezet. In de mail staat er ook dat als je in 24 uur meer dan 100 euro kosten hebt gemaakt dat het wordt stopgezet maar daar is dus helemaal niks van gekomen. Dit gebeurde perongeluk, want ik keek dus een livestream vanuit mn bundel(wat ik niet doorhad) en toen in slaap viel terwijl de stream aan was. Ik weet dus niet of er wat aan de rekening gedaan kan worden, maar zou het wel waarderen natuurlijk.



Mvg,



Darwin
Hoi Darwin, welkom op het Simyo forum.



Wat ontzettend vervelend dat je in slaap bent gevallen toen je aan het streamen was op je telefoon. Dit heeft echt voor een uitzonderlijk hoge factuur gezorgd!



Omdat je tussen 03:45 tot en 9:15 onophoudelijk op internet hebt gezeten, heeft het netwerk niet meteen het seintje gekregen dat je zover over je bundel of over de €100,- limiet heen bent gegaan. In totaal ben je 3277 MB over je bundel heen gegaan en is de totale rekening ongeveer €500,-.



Dit is dus een heel stuk over de afgesproken hoogverbruik limiet heen, dus ik kom je in dit geval tegemoet in de hoge kosten. Ik zal je buitenbundel verbruik verrekenen tegen de prijs van een grotere bundel.



Ben je het eens met de oplossing?
Hoi Darwin, welkom op het Simyo forum.



Wat ontzettend vervelend dat je in slaap bent gevallen toen je aan het streamen was op je telefoon. Dit heeft echt voor een uitzonderlijk hoge factuur gezorgd!



Omdat je tussen 03:45 tot en 9:15 onophoudelijk op internet hebt gezeten, heeft het netwerk niet meteen het seintje gekregen dat je zover over je bundel of over de €100,- limiet heen bent gegaan. In totaal ben je 3277 MB over je bundel heen gegaan en is de totale rekening ongeveer €500,-.



Dit is dus een heel stuk over de afgesproken hoogverbruik limiet heen, dus ik kom je in dit geval tegemoet in de hoge kosten. Ik zal je buitenbundel verbruik verrekenen tegen de prijs van een grotere bundel.



Ben je het eens met de oplossing?





Ja, dat zou ik wel fijn vinden, ben het er mee eens.
Hoi Darwin,



Omdat je akkoord bent met de tegemoetkoming, heb ik je factuur bedrag aangepast en je simkaart weer gedeblokkeerd 🙂. Je hoeft op dit moment alleen even je telefoon uit/aan te zetten, zodat je weer verbinding hebt.



Ik wil je er wel op wijzen dat je bundel op is en het dus niet meer verstandig is om gebruik te maken van je mobiele internet deze maand 🙂. Vanaf 1 december heb je weer een nieuwe bundel!



Om er zeker van te zijn dat je niet per ongeluk verbinding met 3G maakt, kun je via Mijn Simyo je internetoptie uitzetten.



Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog verdere vragen?
Je hebt me heel goed geholpen, ik ben erg blij met deze aanpassing! :D

Heel erg bedankt Tiury! Heb in ieder geval geen vragen meer
Hoi Darwin,



Ik ben heel blij met je feedback 🙂 Als er ooit nog iets is, zie ik je graag terug op het forum!



Fijn weekend!

Reageer