Skip to main content
 

Robert Peeters



28-Nov 16:18 (CET)



Goedemiddag,



Om administratieve redenen is mijn simkaart geblokkeerd ........

Waarom heb ik inmiddels begrepen; maar doen wij deze administratieve handelingen zomaar zonder overleg met mij als Koning Klant?

Wat vindt u er van om gewoon de laatste factuur net als alle voorgaande automatisch van mijn rekening bij de ING af te schrijven waarmee uw administratieve reden om mij af te sluiten mijn inzien volledig zijn opgelost. Ja toch.

Bellen gaat sneller, die opmerking lees ik wel eens maar ik kan u niet bellen want mijn telefoon-simkaart is geblokkeerd; door u!

Dat u mij behoorlijk in verlegenheid heeft gebracht door uw administratieve handelingen zonder overleg met mij zult u hopelijk begrijpen.

Ik mag hopen dat u vandaag nog de openstaande nota nr 25385164 ad € 667,81 van mijn rekening afschrijft en mij weer per telefoon laat deelnemen aan de maatschappij.

Ik overwoog om het bedrag oveer te boeken maar dat zou stellig enorme verwarring geven als het dan óók nog een keer automatisch wordt afgeschreven. U zegt namelijk op uw factuur, gedateerd 19 november dat u na 7 dagen (dat zou dus 26 november zijn!) het factuurbedrag van mijn rekening gaat afschrijven. Het saldo op mijn ING rekening is ruim voldoende!



Gaarne per omgaande uw reactie!



 
Hoi robertpeeters,



Graag verwijs ik je naar onze Algemene Voorwaarden.

In hoofdstuk 2, paragraaf 6, lid 5 vindt je de volgende tekst:



Simyo is, in het geval de Contractant van een Abonnement in een beperkte periode

bovengemiddeld hoge bedragen voor gebruiksafhankelijke vergoedingen verschuldigd wordt, ook

gerechtigd (maar niet verplicht) om over te gaan tot blokkering van het Abonnement of bepaalde

Diensten of bestemmingen waarvoor bovengemiddelde tarieven gelden, totdat de Contractant tot

betaling is overgegaan of zekerheid heeft gesteld overeenkomstig dit artikel. Waar dat in

redelijkheid mogelijk is zal Simyo de Contractant hierover voorafgaand informeren.





Dit betekent dat Simyo het recht heeft om je aansluiting te blokkeren wanneer er hoge kosten worden gemaakt.

Simyo doet dit ter voorkoming van facturen die niet betaald gaan worden, omdat ze simpelweg té hoog zijn. Helaas lijden de goeden hier onder de kwaden :(

Omdat in jouw geval de kosten erg snel stegen, is de blokkade ingegaan op het moment dat er een waarschuwings-SMS is verstuurd op 27 oktober. Of je die dan nog ontvangen hebt, is niet na te gaan door ons.



Inmiddels ben je al gedeblokkeerd en is de factuur die het hier betreft geïncasseerd.
Ja hoor alles is naar tevredenheid opgelost binnen 24 uur, dus mij hoor je niet klagen over Symio
Ja hoor alles is naar tevredenheid opgelost binnen 24 uur, dus mij hoor je niet klagen over Symio



Daar zijn we dan weer blij om 😮

Reageer