Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraag nou ik heb een abbonement van jullie bellen en internet op een dag moest ik nodig bellen terwijl me bel minuten al op waren dat heb ik gedaan daarna moest ik weer bellen toen hoorde ik dt mijn abbonement buiten actief is gesteld hee raar eigenlijk want heb er namelijk nog nooit last van gehad aub help want nu is mijn internet vol en bellen ook maar kan er niks mee ze zijn allebij niet actief betaal ik ook lekker niks per maand !! Aub tips of fix dit gewoon
Hallo,



Ik heb een vraag nou ik heb een abbonement van jullie bellen en internet op een dag moest ik nodig bellen terwijl me bel minuten al op waren dat heb ik gedaan daarna moest ik weer bellen toen hoorde ik dt mijn abbonement buiten actief is gesteld hee raar eigenlijk want heb er namelijk nog nooit last van gehad aub help want nu is mijn internet vol en bellen ook maar kan er niks mee ze zijn allebij niet actief betaal ik ook lekker niks per maand !! Aub tips of fix dit gewoon




Hoi Aicha... welkom op het Simyo forum.



De reden dat je nu niet kunt bellen is omdat je factuur van de maand maart nog niet is betaald. Nu begrijp dat dat de hoogte van die factuur je wat tegen viel, maar als je een bundel van 100 (inmiddels 200) minuten hebt en je belt zoveel als jij doet, dan maak je inderdaad hoge kosten.

Ook heb je geen internetbundel en daar heb je dus buiten bundel kosten voor gemaakt.

Je hebt ook al een paar mailtjes gehad om je eraan te herinneren dat je nog moet betalen. Doe dat alsjeblieft vóór 12 juni, ander wordt deze factuur aan het incassobureau gegeven en gaat het nóg meer kosten.

Reageer