.

Beantwoord

Waarom is mijn 1ste factuur zo hoog

  • 19 July 2013
  • 7 reacties
  • 574 Bekeken

Ik krijg ineens een rekening van 30,03,- euro voor de maand juni terwijl ik een abonement heb van 10,45,- per maan
weet iemand de oorzaak hiervan?
icon

Beste antwoord door Natascha 22 July 2013, 13:07

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +1
Kijk even naar je gebruiksgegevens kan je zien in mijn simyo
kan van alles zijn internet, bellen maar kan je beste nakijken in mijn simyo staat je rekening en kan je de specificatie
ook bekijken, is het dan niet duidelijk moet een moderator even kijken
 
Nou ,wij hebben wifi, thuis en gebeld heb ik 4 keer kort en 3 sms jes,dus,ik weet niet waar die 4 maanden abbonement vandaan komen?
Reputatie 1
Badge
Nou ,wij hebben wifi, thuis en gebeld heb ik 4 keer kort en 3 sms jes,dus,ik weet niet waar die 4 maanden abbonement vandaan komen?

Dat klopt waarschijnlijk wel. Je betaalt een abo voor bellen over de dagen van 17-30 juni, een abo voor internet over de dagen van 17-30 juni, een abo voor bellen over juli (in het vooruit) en ten slotte een abo voor internet over juli (in het vooruit).
Daarnaast betaal je de eenmalige aansluitkosten.
Groet,
jgs
Dank je wel voor je reactie nu valt alles op zijn plaats.
Bt.W.wij zijn nieuw in dit gebied van telefonie voor mijn zoon maar nu is het duidelijk.
Thanks!:o
Reputatie 1
Badge
Bijzonder graag gedaan. Overigens levert rondsnuffelen in dit forum veel informatie op.
Groet,
Jhs
Reputatie 7
Badge +9
Bijzonder graag gedaan. Overigens levert rondsnuffelen in dit forum veel informatie op.
Groet,
Jhs

Blijf vooral ronsnuffelen, want je leert inderdaad een hoop over simyo op die manier.
Badge +6
Ik krijg ineens een rekening van 30,03,- euro voor de maand juni terwijl ik een abonement heb van 10,45,- per maan
weet iemand de oorzaak hiervan?


Hoi Joostvbr,

De factuur die je hebt gekregen is je 1ste factuur. Je eerste factuur is altijd wat hoger. In dit topic lees je meer over de eerste factuur.

@ Erickiel, Jgs & Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer