.

Beantwoord

Waarom houdt Simyo zich niet aan de afspraak? Korting niet toegepast

  • 30 October 2012
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Zo'n 2 maand terug ontving ik een email met daarin de informatie dat ik nog een jaar extra gebruik mocht maken van mijn abonement met korting.
Hier was ik enorm blij mee.
Nu zie ik op mijn laatste factuur opeens dat ik geen €11,99 betaald heb voor 250 belminuten/sms en 1000 GB Internet maar €19,99.
Ik vraag mij af waarom dit is? Dit was niet wat in de email stond.

Met vriendelijke groet,

Saskia Bruins
icon

Beste antwoord door Alex 1 November 2012, 13:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Saskia,

Ik heb je aansluiting en facturen bekeken. Je hebt op je vorige factuur teveel korting op je internet bundel gekregen. Omdat jouw internet bundel korting tot 12/9/12 liep had je recht op nog € 2,17 korting. De correctie hiervan is op je september factuur te zien. Op je vorige factuur heb je 5 euro korting ontvangen. Daarom is dit kortingsbedrag boven op je september factuur bedrag berekend. Het is wat verwarrend, maar het klopt wel. Excuses voor deze verwarring.

In de email staat overigens aangegeven dat Simyo de korting op je belbundel met 12 maanden verlengd. De korting op de internet bundel wordt dus niet verlengd.

Groetjes,

Alex

Reageer