Beste Simyo,
Zo'n 2 maand terug ontving ik een email met daarin de informatie dat ik nog een jaar extra gebruik mocht maken van mijn abonement met korting.
Hier was ik enorm blij mee.
Nu zie ik op mijn laatste factuur opeens dat ik geen 11,99 betaald heb voor 250 belminuten/sms en 1000 GB Internet maar 19,99.
Ik vraag mij af waarom dit is? Dit was niet wat in de email stond.
Met vriendelijke groet,
Saskia Bruins
Bladzijde 1 / 1
Hoi Saskia,
Ik heb je aansluiting en facturen bekeken. Je hebt op je vorige factuur teveel korting op je internet bundel gekregen. Omdat jouw internet bundel korting tot 12/9/12 liep had je recht op nog 2,17 korting. De correctie hiervan is op je september factuur te zien. Op je vorige factuur heb je 5 euro korting ontvangen. Daarom is dit kortingsbedrag boven op je september factuur bedrag berekend. Het is wat verwarrend, maar het klopt wel. Excuses voor deze verwarring.
In de email staat overigens aangegeven dat Simyo de korting op je belbundel met 12 maanden verlengd. De korting op de internet bundel wordt dus niet verlengd.
Groetjes,
Alex
Ik heb je aansluiting en facturen bekeken. Je hebt op je vorige factuur teveel korting op je internet bundel gekregen. Omdat jouw internet bundel korting tot 12/9/12 liep had je recht op nog 2,17 korting. De correctie hiervan is op je september factuur te zien. Op je vorige factuur heb je 5 euro korting ontvangen. Daarom is dit kortingsbedrag boven op je september factuur bedrag berekend. Het is wat verwarrend, maar het klopt wel. Excuses voor deze verwarring.
In de email staat overigens aangegeven dat Simyo de korting op je belbundel met 12 maanden verlengd. De korting op de internet bundel wordt dus niet verlengd.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.