Skip to main content
Er klopt.helemaal niks van Simyo!

Ik hoor normaal 15.50,- en heb ingesteld dat als ik mijn limiet bereikt heb dat mijn Internet automatisch uit gaat. Nu zat ik te kijken en ik ben er overheen met nog 16 dagen te gaan. Ik schrok me rot toen ik zag dat ik nual 394 euro moet betalen en ik heb geen idee hoe?? Slaat echt nergens op echt oplichters joh!!
Hoi jonah, welkom op het Simyo forum 🙂 (ik heb je reactie even verplaatst naar een eigen Topic)



Wat is het vervelend als je onverwacht tegen zulke hoge kosten aanloopt. Je hebt normaal gesproken inderdaad een abonnement van normaal €15,50, maar zo te zien zijn deze bundels veel te klein voor zoveel verbruik. Vorige maand is het overigens ook heel hard gegaan met je datagebruik.



Ik wel heel benieuwd hoe je die datalimiet hebt ingesteld, want die heeft overduidelijk zijn werk niet goed gedaan. Je hebt deze maand al ongeveer 4 gigabyte aan data verbruikt. Dit is dus 2,5 gigabyte buiten je internetbundel. Ik kan helaas van deze kant niet zien waar je dit aan hebt verbruikt. Jij kan dit gelukkig wel, want dit soort verbruik is vaak meer dan overbodig.



Mag ik vragen wat voor telefoon je hebt? Er zit tegenwoordig in de meeste toestellen een datameter ingebouwd. Hiermee kun je dus exact zien waar de MB's aan verbruikt zijn!



Sowieso is het slim om deze tips eens goed te bekijken.



Kun je hier iets mee?
Ze zijn lekker bezig bij simyo.

21 euro voor 570 mb beetje jammer daar heb ik bij kpn 16 gb internet voor!

ik ga wel weer terug naar youfone daar had ik nooit van die belachelijke buitenbundel kosten.

de reden van sim only 500 mb is om de maandelijkse kosten laag te houden dacht ik zo.

niet meer als het dubbele betalen voor 70 mb.

doe normaal
Hoi jantje12



Welkom op het Simyo Forum.:)



Wat vervelend dat je in april over je MB's heen bent gegaan.

Ik ben direct even je aansluiting in gedoken.

De 21 euro is een combinatie van je bel en internetbundel voor de maand mei, en de buitenbundelkosten van april.



Ook heb ik contact opgenomen met de specialisten van het netwerk.

Je hebt op 14-4-2015 om 23.52u de waarschuwing per sms gehad van 50%.

En op 22-4-2015 om 20.22u heb je de sms gehad dat je bundel op was. Heb je deze smsjes gemist?



Bij Simyo geven we je de mogelijkheid om iedere maand je bundels aan te passen.

En zo je bundels aan te laten sluiten op jou verbruik.

Mocht je nu vaker een stuk maand overhouden aan het eind van je bundel, dan kun je de bundel beter iets omhoog zetten. Dan dat je de buiten bundel kosten betaald.;)

Die zijn in verhouding vrij duur. Maar uiteraard ben jij de baas over je eigen bundels.





Ik zie dat het in maand mei weer helemaal goed ging:D Is alles je zo duidelijk?

Reageer