Skip to main content
Ik ben deze maand buiten mijn bundel gegaan, ik heb 500 mb bijgekocht entoch moet ik gigantsch veel bijbetalen 93,52 euro in plaatst van 8 euro.



Hoe kan dat?
Hoi George47,



Welkom op het forum!



Wat vervelend dat je zo een hoge rekening hebt gekregen!!! Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zag gelijk waardoor het komt. Je hebt de extra MB's op 17 april bijgekocht terwijl de kosten zijn gemaakt tussen 1 en 5 april.



Het bijkopen van de MB's gebeurt niet met terugwerkende kracht, dacht je dit soms?



Groetjes,

Caspar
Ik heb op jullie advies internet afgesloten. Waarom kunnen die bijgelichte MB' s dan niet ter compensatie dienen?!

Dit riekt naar willekeur. Dit vind ik niet terecht! Dat dit de gevolgen kan zijn, mij volledig onbekend.
Ik bedoel bij gekochte MB.niet bijgelichte mb's
Hoi George47,



Wat jammer dat je dit niet wist.



Er wordt duidelijk aangegeven bij het aanzetten van de bundel, dat de MB´s vanaf het moment van aanzetten direct ingaan. Vanaf dat moment kun je dus 500MB gebruiken. Dit bekent ook dat je nu je internet zou kunnen aanzetten, want je hebt nog niets van deze bundel verbruikt. Er wordt niet vermeld dat de MB´s met terugwerkende kracht de kosten dekken.



Deze kosten zijn gemaakt en worden hiermee niet weggepoetst, om het zo te zeggen.



Ons advies luidt in deze gevallen dan ook, koop extra MB´s of zet je internet uit om vanaf dat moment nog meer extra kosten te voorkomen. Maakt dit het wat duidelijker voor je?



Omdat ik je niet met zo'n hoge factuur wil laten zitten, wil ik je een eenmalige coulance aanbieden. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd. Wil je hierop reageren? Bedankt!



Groetjes,

Angela

Reageer