Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik nog toestelkosten?

  • September 1, 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Volgens mijn contract moet ik vanaf 13 juni 2024 geen toestellen meer betalen. Waarom wordt evengoed nog iedere maand € 25.- ingehouden?

Beste antwoord door Ashley

Hoi @SimoneV,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je ziet 13 juni 2024 staan omdat je contract op 13 juni 2022 is gestart. Echter is je abonnement en dus de start van je betalingen pas ingegaan toen je nummer was overgezet naar Simyo. In dit geval was het december.

De volledige toestel afbetaling is dus nog niet helemaal voldaan waardoor je nog facturen ontvangt met toestelkrediet. Mocht je dit eerder willen afbetalen of het restant bedrag willen zien kan dit door in te loggen op je mijn Simyo via de website.

Groetjes,
Ashley

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • September 2, 2024

Hoi @SimoneV,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je ziet 13 juni 2024 staan omdat je contract op 13 juni 2022 is gestart. Echter is je abonnement en dus de start van je betalingen pas ingegaan toen je nummer was overgezet naar Simyo. In dit geval was het december.

De volledige toestel afbetaling is dus nog niet helemaal voldaan waardoor je nog facturen ontvangt met toestelkrediet. Mocht je dit eerder willen afbetalen of het restant bedrag willen zien kan dit door in te loggen op je mijn Simyo via de website.

Groetjes,
Ashley