De klantenservice bereik je vanaf je Simyo aansluiting telefonisch door te bellen met 1200 (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bereikbaarheid-simyo-contact-335).
De klantenservice bereik je vanaf je Simyo aansluiting telefonisch door te bellen met 1200 (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bereikbaarheid-simyo-contact-335).
Kan dat ook als het geblokkeerd is?
Dat is het enige nummer wat je kunt bellen op dit moment. (en 112).
De klantenservice bereik je vanaf je Simyo aansluiting telefonisch door te bellen met 1200 (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bereikbaarheid-simyo-contact-335).
Kan dat ook als het geblokkeerd is?
Dat gaf je niet aan, dat je nummer werd geblokkeerd……. Ik weet niet of je de klantenservice kunt bellen met/vanaf een geblokkeerd nummer. Probeer het zou ik zeggen ;)
Sowieso kun je altijd 112 bellen ook al is je nummer geblokkeerd.
Hoi Brigitte,
Welkom op het Simyo Forum!
Vreemd dat je nog geen bevestiging hebt gehad van de afgesproken betalingsregeling! Ik ga voor je checken waarom dat niet is gebeurd. Ondertussen stuur ik je
een privébericht om alle juiste informatie te verkrijgen, zodat ik de betalingsregeling zelf voor je kan doorzetten. Ik spreek je daar. :)
Dat gaf je niet aan, dat je nummer werd geblokkeerd……. Ik weet niet of je de klantenservice kunt bellen met/vanaf een geblokkeerd nummer. Probeer het zou ik zeggen ;)
Je kan 1200 ook bellen als geblokkeerd bent.
Bedankt voor het meedenken mannen!
Groetjes,
Tessanne