Skip to main content
OP mijn facturen van juni en juli heb ik buiten mijn bundel minuten verbruikt terwijl ik ook onbeperkt SMS heb. Klopt dat

De bel minuten blijven namelijk wel binnen de bundel maar met SMS erbij niet maar ik ook sms onbeperkt
Hallo jjg641218KGL,



Leuk dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen.



Heb je met het controleren van de belminuten rekening gehouden met het afronden op hele minuten? Een gesprek van 1 seconde wordt gerekend als 1 minuut, 59 seconden ook.



Op Mijn Simyo en via de app kan je precies zien waar je buiten de bundel bent geraakt, Als je hier kijkt https://mijn.simyo.nl/verbruik zie je een staafdiagram, klik op de maand, je krijgt een staafdiagram met een staafje per dag, de dag waarop je over de limiet ging staat in 2 kleuren, 1 deel binnen en 1 deel buiten de bundel.



Laat je even weten of het nu duidelijk is? Heb je nog vragen.... dan zien we die graag, het Social Team en de enthousiaste vrijwilligers staan klaar om je te helpen.
Hoi jjg641218KGL,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt in mei en juni. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je er voor enkele sms'jes een bedrag in rekening is gebracht en verder heb je geen buitenbundelkosten, dus je hebt gelijk. Ik weet ook gelijk waarom deze sms'jes in rekening zijn gebracht. Het zijn namelijk sms'jes naar het buitenland.



Het is nu niet zo dat jij zelf die sms'jes hebt verstuurd. Ik zie dat het automatische berichten zijn die verstuurd worden door je telefoon om bepaalde apps van de iPhone te activeren. Dit gebeurt meestal wanneer je je simkaart opnieuw in je toestel stopt of als je een simkaart gaat gebruiken van een nieuwe provider.



Je onbeperkte sms bundel werkt gewoon goed, alleen de sms'jes naar het buitenland vallen hier niet onder.



Is het allemaal zo duidelijk voor je of heb je nog vragen?



@franswon, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer