Hallo,
Vanwege een wisseling van internetprovider, zaten we 5 dagen zonder wifi. U weet, voor tienerdochters een absolute nachtmerrie.
Mijn dochter heeft daarom mijn telefoon gebruikt als hotspot. Ik had nog ruim 3 GB staan toen ik checkte. 's Avonds werd me ineens gemeld dat mijn nummer werd geblokkeerd vanwege de hoge kosten. Blijkbaar heeft ze met haar paar filmpjes al mijn bundel opgeslokt! Nu heb ik een rekening van 246 euro. Echt ongelofelijk! Ik ben echt diep teleurgesteld in dit systeem. Ik weet niet eens hoe ik dit moet betalen, dus ik hoop dat er enige coulance bestaat vanuit Simyo.
Omdat mijn telefoon als hotspot werd gebruikt, zagen zij en ik geen smsjes binnenkomen. Daarnaast kan ik me echt niet voorstellen dat ze met een paar filmpjes 3GB heeft verbruikt. Ik snap gewoon niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik wil graag in contact komen met een medewerker om hierover te overleggen.
Bij voorbaat mijn grote dank!
Groet,
Marga