Skip to main content

.

Hallo,

 

Vanwege een wisseling van internetprovider, zaten we 5 dagen zonder wifi. U weet, voor tienerdochters een absolute nachtmerrie.

Mijn dochter heeft daarom mijn telefoon gebruikt als hotspot. Ik had nog ruim 3 GB staan toen ik checkte. 's Avonds werd me ineens gemeld dat mijn nummer werd geblokkeerd vanwege de hoge kosten. Blijkbaar heeft ze met haar paar filmpjes al mijn bundel opgeslokt! Nu heb ik een rekening van 246 euro. Echt ongelofelijk! Ik ben echt diep teleurgesteld in dit systeem. Ik weet niet eens hoe ik dit moet betalen, dus ik hoop dat er enige coulance bestaat vanuit Simyo. 

Omdat mijn telefoon als hotspot werd gebruikt, zagen zij en ik geen smsjes binnenkomen. Daarnaast kan ik me echt niet voorstellen dat ze met een paar filmpjes 3GB heeft verbruikt. Ik snap gewoon niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. 

Ik wil graag in contact komen met een medewerker om hierover te overleggen.

Bij voorbaat mijn grote dank!

Groet,

Marga

Hoi @Margootje,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! Om hoge kosten te voorkomen sturen wij inderdaad altijd 2 waarschuwing sms'jes. Ik kan me voorstellen dat je dit wel eens over het hoofd ziet. Als er na het ontvangen van deze waarschuwingen geen actie wordt ondernomen betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per mb. Dit kan dus inderdaad erg snel hoog oplopen. Alles over hotspot en hoe je voorkomt dat de internetbundel niet in één keer opgeslurpt vind je terug via de volgende link: Hotspot maken? Zo werkt het.

Zou je mij een privébericht willens sturen met jou persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of er iets mogelijk is in de gemaakte kosten 😊.

Groetjes,
Amy