Beste medewerker van Simyo,
Recent ben ik overgestapt naar Simyo, omdat Simyo goedkoper was dan de vorige provider. Ik betaal 18,76, ik heb hierbij ook een nieuwe telefoon gekocht.
Gister werd mijn internet opeens geblokkeerd omdat ik buiten mijn bundel ging, (ik zat filmpjes te kijken, en was me er niet bewust van dat de wifi niet aan stond) de rekening staat inmiddels op 165,30.
Ik ben hier nogal van geschrokken.
Ik snap dat het niet heel snugger is dat ik de wifi niet aan had staan. Maar het is absoluut niet mijn gewoonte om ook maar een beetje buiten mijn bundel te gaan. Bij mijn vorige provider kocht ik dan wat MB's bij. Het is me totaal ontgaan.
Ik vind dat deze onoplettendheid nogal hard wordt afgestraft.
Stap ik over naar Simyo, ben ik net veel geld kwijt dan dat ik bij Telfort in een jaar betaalde.
Wanneer ik in de bus of trein vergeet in te checken, kan ik dat achteraf nog corrigeren. En wordt dit bedrag kwijt gescholden.
Is hier niets meer aan te veranderen?
Met vriendelijke groet,
Josje
Bladzijde 1 / 1
Hoi Josje,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat zonde dat er onverwachts zoveel kosten gemaakt zijn! Ik kan me voorstellen dat dat geen lekker begin bij Simyo is.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid dat je kunt kiezen voor een onbeperkte internetbundel of een automatisch limiet wanneer je MB's helemaal op zijn. Wij waarschuwen je natuurlijk wel wanneer de bundel voor 80% en 100% op is.
In bijna alle toestellen (behalve iPhones) is het wel mogelijk zelf een datalimiet in te stellen. Je geeft dan aan hoeveel MB's je te besteden hebt en je toestel schakelt automatisch je internet uit wanneer je de grens overgaat. Op deze pagina kun je lezen hoe dit werkt en ook andere tips vinden om voortaan binnen je bundel te blijven.
In dit geval ben je er natuurlijk al achtergekomen wat de oorzaak is geweest van het hoge verbruik. Je zou ook eens deze blog door kunnen nemen om uit te vinden of je niet onbewust veel MB's kwijt bent per app. Je kan in dat geval de app verwijderen of zo instellen dat deze alleen werkt op wifi.
Ik ga even bespreken of we verder iets voor je kunnen betekenen. Ik zal je vandaag nog een mail sturen met daarin ons antwoord!
Ik wens je nog een hele fijne dag verder!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat zonde dat er onverwachts zoveel kosten gemaakt zijn! Ik kan me voorstellen dat dat geen lekker begin bij Simyo is.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid dat je kunt kiezen voor een onbeperkte internetbundel of een automatisch limiet wanneer je MB's helemaal op zijn. Wij waarschuwen je natuurlijk wel wanneer de bundel voor 80% en 100% op is.
In bijna alle toestellen (behalve iPhones) is het wel mogelijk zelf een datalimiet in te stellen. Je geeft dan aan hoeveel MB's je te besteden hebt en je toestel schakelt automatisch je internet uit wanneer je de grens overgaat. Op deze pagina kun je lezen hoe dit werkt en ook andere tips vinden om voortaan binnen je bundel te blijven.
In dit geval ben je er natuurlijk al achtergekomen wat de oorzaak is geweest van het hoge verbruik. Je zou ook eens deze blog door kunnen nemen om uit te vinden of je niet onbewust veel MB's kwijt bent per app. Je kan in dat geval de app verwijderen of zo instellen dat deze alleen werkt op wifi.
Ik ga even bespreken of we verder iets voor je kunnen betekenen. Ik zal je vandaag nog een mail sturen met daarin ons antwoord!
Ik wens je nog een hele fijne dag verder!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.