Goedemiddag. Helaas is de Whatsapp klantenservice al een paar dagen onbereikbaar. Vandaag dat ik het hier even probeer.
Afgelopen weekend werd ik verrast door een factuur van augustus waarbij ik maarliefst 180 euro buiten mijn bundel zou hebben verbruikt.Ik heb het verbruik bekeken en dit lijkt inderdaad het geval te zijn. Ik vindt het uitermate schandalig dat jullie 180 euro rekenen voor 1200 Mb data. Dat is echt buiten alle proporties, maargoed daar heb ik bij het afsluiten van het contract voor getekend en is dus mijn eigen schuld.
Waar ik echter wel problemen mee heb is dat ik naar mijn weten geen melding van jullie heb gehad bij het (bijna) overschrijden van mijn bundel. Ik heb wel eens eerder tegen de max. van mijn bundel gezeten, en toen heb ik wel een melding gekregen en extra data kunnen aanschaffen. Doordat ik deze melding nu niet heb gehad heb ik ook geen actie kunnen ondernemen door bijv. extra data aan te schaffen. Ik zou graag willen weten of hier nog iets aan gedaan kan worden.
Met vriendelijke groet,
Niels Woudstra