Skip to main content
Goedendag,

Mijn dochter heeft een telefoonrekening ontvangen van 90,10 buiten de bundel. Daar zijn wij erg van geschrokken. Normaal gesproken kreeg ze een smsje en konden we daarop aktie nemen. Waarom is zij niet met sms gewaarschuwd? De laatste sms ontving zij op 24 februari. We kunnen ons deze rekening niet veroorloven. Wij zien ons genoodzaakt een andere oplossing voor haar te verzinnen. Wat zijn de mogelijkheden?

Met groet, Corne Zwart
Gedragscode Transparantie Mobiel Datagebruik



Telefoonaanbieders sturen een waarschuwings-sms als u een bepaald percentage van de databundel heeft verbruikt. Meestal is dit bij 80%. En als de limiet van de databundel (100%) is verbruikt.



Deze heeft ze dus niet gehad
Naar telefonische overleg top opgelost door Simyo
Hoi Sophie2000,



Wat raar dat er geen waarschuwingsberichten zijn gestuurd toen de internetbundel van je dochter (bijna) was opgebruikt. Ik kan me goed voorstellen dat je dan schrikt van zo'n hoge rekening.



Normaal gesproken versturen wij deze berichten altijd, dus er is hier iets misgegaan. Mijn collega van de klantenservice heeft dit inmiddels doorgezet naar onze technische afdeling, zodat jullie in de toekomst wel gewoon een waarschuwing ontvangen. De buitenbundelkosten zullen we uiteraard vergoeden. Mijn excuses voor het ongemak.



Groetjes,

Sean

Reageer