.

Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwing ontvangen over de verbruikskosten?

  • 22 May 2014
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Beste simyo,

ik heb vorige maand nogal een hoge rekening gekregen maar ik heb geen smsje gekregen over mijn gebruik ontvangen. Vandaag heb ik wel een smsje over mijn verbruik gekregen.

ik vroeg mij af hoe het kan dat ik vorige maand geen sms heb ontvangen over mijn bundel & internetbundel? Want dan had ik de schade kunnen beperken. Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen en van informatie voorzien?

En waar kan ik de informatie van mijn belminuten vinden. Ik kan nu alleen zien dat ik geen belminuten meer heb, maar niet in hoevere ik hier overheen ben.

met vriendelijke groet,

Gaby van Deutekom
icon

Beste antwoord door Kim 23 May 2014, 13:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Mijn simyo app instaleren ?
Badge +6
Hoi gabylidia, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb even gekeken naar je factuur van april. Ik zie dat de factuur van april hoger uit is gevallen, omdat je over je bel/sms-bundel heen bent gegaan. Dat je hier geen waarschuwing per sms of per mail over hebt ontvangen dat klopt, omdat je deze waarschuwingen alleen krijgt wanneer je de 50% en 100% van je Internetbundel bent gepasseerd.

Om je bel/sms-verbruik en ook internetverbruik zelf in de gaten te houden te houden, sluit ik me aan bij het advies van Streetmate om de Mijn Simyo app te installeren op je telefoon :)

Tot slot, je kan op Mijn Simyo de verbruikskosten voor de huidige maand zien, door te klikken op het tabblad 'Verbruik' en vervolgens op de huidige maand, dus in dit geval 'Mei' :)

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?

Reageer