.

Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwing gehad toen ik buiten mijn bundel ging?

  • 28 February 2017
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Beste,

Het blijkt helaas dat ik fors over mijn beltegoed ben gegaan, stom van mij, maar het dat ik geen waarschuwing kreeg bij 80% en/of 100% daar baal ik ook van. Hoe kan het zo zijn dat die sms'jes niet verstuurd worden?
( Mijn laatste sms van simyo was in december )-: )
icon

Beste antwoord door Caspar 1 March 2017, 12:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als de SMS-jes niet verstuurd is zal een moderator hier verder op reageren, het systeem houdt precies bij wanneer de SMS-jes verstuurd zijn.
Heb je nadien ook geen andere SMS ontvangen dan kan het zijn dat jouw gereserveerde geheugenruimte voor SMS vol zit, in dit geval moet je oude SMS-jes verwijderen en je toestel één of meerdere keren herstarten zodat er weer ruimte vrijkomt, hierna zullen de SMS-jes weer binnenkomen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BartR,

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt :(

Ik heb gelijk even je aansluiting erbij gepakt en zie dat de kosten zijn gekomen doordat je te veel gebeld hebt. Wanneer je over je belbundel gaat, krijg je helaas geen waarschuwing. Dit gebeurt alleen wanneer je buiten je internetbundel dreigt te gaan. Dan sturen we je een berichtje.

We sturen een berichtje als je teveel internet, omdat dat toch wat abstracter is dan het bellen. Je hebt namelijk niet altijd door wanneer je telefoon internet verbruikt en hoeveel dat per keer is. Met het bellen is dat anders. Elk gesprek ben je bewust van hoe lang je belt. Het is bij het bellen makkelijker om te beseffen of je buiten je bundel gaat of niet. Verder raad ik je de Mijn Simyo app aan. Heb je die al? Daarmee kan je altijd checken hoeveel belminuten je nog over hebt!

Heb je hier verder nog vragen over?

@franswon bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Caspar

Reageer