Tot mijn stomme verbazing is mijn account geblokkeerd omdat ik buiten mijn bundel verbruikt heb. En ik zit al sinds 15 oktober boven mijn bundel. Dat is een week geleden! In al die tijd heb ik geen SMS ontvangen voor het feit dat ik 80% of zelfs 100% van mijn bundel heb opgebruikt. Idem voor vorige maand. Ik sta nu dus voor een zeer onwelkome verrassing, want normaliter pas ik mijn gebruik direct aan op die melding. De laatste SMS die ik van jullie kreeg was dat ik in september 1000 MB extra kreeg… Ik begrijp uit alle eerdere topics dat jullie niet kunnen zien waar het aan op gegaan is, maar het feit dat ik geen melding heb ontvangen op 80% en 100% (en in september dus ook niet) vind ik erg bijzonder en is wat mij betreft de oorzaak dat ik nu zo hoog eindig. Hoe kunnen we dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.