Hallo @David89 je kunt met Simyo bellen of Whats-Appen voor een betalingsregeling.
Om buiten de bundel gaan in de toekomst te voorkomen kun je bij een Android toestel een datalimiet instellen.
Stel je hebt een bundel van 12GB per maand, stel dan een waarschuwing in bij 11 GB en een blokkade bij 11,5GB.
Verder kun je in je mobiel instellen dat updates, video's, foto's e.d. alléén via wifi verwerkt mogen worden om data te sparen, verder kun je databesparing aanzetten binnen je mobiel.
Verder kun je instellen dat je mobiel niet automatisch overgaat naar mobiele data bij geen of slechte wifi.
Heb hetzelfde probleem gehad dit weekend. nog geen reactie voor een oplossing vanuit simyo.
Hallo @David89 je kunt met Simyo bellen of Whats-Appen voor een betalingsregeling.
Hoi @JanD
Even voor jou ter informatie omdat Groentjuh er ook al een beetje aandacht aan heeft besteedt.
Het is voor de medewerkers van Simyo prettig als er via 1 gekozen kanaal gewerkt kan worden.
Beste allemaal,
Dank voor jullie reacties. Die beantwoorden mijn vraag echter niet, en die vraag kan ook alleen door Simyo beantwoord worden. Ik wacht reactie van Simyo dus nog even af.
Hoi @David89,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt!
Zojuist heb ik even meegekeken op de aansluiting maar zie ik wel dat wij de tweede waarschuwing sms ook hebben verstuurd. Wat vreemd dat je deze niet hebt ontvangen! Ik zal dit even navragen aan de Netwerk Specialist, zij kunnen zien of hier iets is misgegaan.
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even mee en neem ik contact op met de Netwerk Specialist.
Bedankt voor jullie reacties @JanD en @Friesian! Deze vraag kan inderdaad gewoon via het forum kanaal worden afgehandeld .
Groetjes,
Amy
Hoi @yordi van horck,
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat ook jij de tweede waarschuwing sms niet hebt ontvangen!
Zou je mij ook een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zoek ik dit even voor je uit.
Groetjes,
Amy