Beste Simyo,
Zojuist ontving ik eerst een sms en daarna een e-mail dat mijn simkaart geblokkeerd is in verband met hoog internetverbruik. Na inloggen blijkt dat ik 157 euro (!) moet bijbetalen naast mijn bundel. Voor een abonnement van 16 euro per maand een bizar bedrag, waar ik bijna 10 maanden mijn facturen mee kan voldoen. Ik ben me ervan bewust dat Simyo zeer hoge kosten rekent buiten de bundel, en daarom koop ik altijd MB's bij wanneer ik daaroverheen dreig te gaan. Dat zullen jullie ook zien in mijn account (ik koop soms MB's bij, maar internet nooit buiten mijn bundel). Ik heb dit keer echter geen sms gehad toen mijn bundel voor 100% gebruikt was. Daardoor was ik mij niet bewust van de overschrijding en heb ik niet op tijd MB's kunnen bijkopen.
Normaal zou ik zeggen ‘eigen schuld, dikke bult’, maar in dezen vind ik dat Simyo steken heeft laten vallen. Ik hoop daarom op jullie coulance.
Alvast bedankt en groet,
David