Ben vandaag afgesloten, kan alleen betalen via Ideal herinneringsmail. Ik heb totaal geen enkele mail ontvangen??
Hoe nu te handelen om mijn 06 weer te activeren?
Graag bericht.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Peter57, welkom op het forum van Simyo! :)
Ik zie dat je inmiddels hierover vanochtend ook telefonisch contact over hebt gehad en dat je de betaalherinneringen niet had ontvangen, omdat er een verkeerd e-mailadres bij ons bekend was, maar dat mijn collega je inmiddels verder heeft geholpen om de factuur te kunnen voldoen :)
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag.
Ik zie dat je inmiddels hierover vanochtend ook telefonisch contact over hebt gehad en dat je de betaalherinneringen niet had ontvangen, omdat er een verkeerd e-mailadres bij ons bekend was, maar dat mijn collega je inmiddels verder heeft geholpen om de factuur te kunnen voldoen :)
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.