Zoals veel meer van jullie had ik ook weer een enorm data verbruik in de maand september. Ik heb de klantenservice gebeld en kreeg 3 gig extra . Op het moment dat ik over mijn data heen ging , heb ik deze geactiveerd, 19 minuten na dato. Nu moet ik wel bijbetalen voor de MB’s (300 euro)die in de 19 minuten na het verstrijken van de 30 Gig heb gebruikt. Btw : tussen de SMS / E-mail van Simyo dat mijn data op zijn en mijn activering van mijn extra GiGs zat een minuut . Mijn verbruik was 32,5 gig . Mijn bundel was 30+3 Gig. “ Die kan ik niet meer gebruiken want dat is na de periode gebeurd nadat de data verbruikt zijn “ is het antwoord van de helpdesk. Dus je kan gewoon je bek afvegen .
Ik heb in de 30 jaar dat ik mobiel gebruik nog NOOIT deze rare data sprongen gehad , er wordt meer data verbruikt dan mijn telefoon kan handelen en het ligt aan mijn instellingen : Ik heb mobiele data uit voor praktisch alle apps , back ups en mail worden NIET mobiel binnen gehaald en het verbruik op mijn telefoon is VEEL lager dan Simyo aangeeft . De medewerker die ik telefonisch sprak een paar maanden terug zei dat het aan Simyo lag zal wel ontslagen zijn . Dus is 30+3 = 33? of toch niet ? Volgens Simyo niet .
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.