Skip to main content

.

Hoi ik heb een e-sim aangevraagd paar dagen geleden deze krijg ik pas 8 januari. Nu had ik toch op mijn tijdelijke simkaart in eens 5g ik dacht dat dit nog afging van mijn oude abonnement, nu blijkt dat ik in eens een rekening heb van €105 binnen 24 uur en ben nu geblokkeerd. Het verbaast mij waar deze rekening vandaan kom aangezien ik niet hele gekke dingen heb gedaan. 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Hoi ​@Guidokr,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de hoge kosten! 

Als je gebruik maakt van de Simyo simkaart voordat jouw nummer hierop is overgezet zal je buiten bundel kosten maken omdat de bundels niet actief zijn op het tijdelijke nummer. Dit gebeurd op het moment dat het nummer is overgezet, in dit geval dus op 8 januari. Wij geven daarom in de tweede e-mail die je van ons ontvangt met jouw inloggegevens het volgende aan: '’Let wel op: je bundels gaan pas in als je nummer is overgezet. We raden je daarom aan om je Simyo eSIM pas te gebruiken zodra nummerbehoud is afgerond, anders betaal je tot je nummer is overgezet het buitenbundeltarief van € 0,31 per minuut/sms en € 0,15 per MB.'’

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik even meekijken om te zien of we iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

Reageer