.

Beantwoord

Waarom heb ik een hoge factuur terwijl ik nog MB's over heb?

  • 23 October 2014
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hoe kan het zo zijn dat mijn verbruik van internet mij een rekening van 166 euro opleverd,

Terwijl ik nog 1000 MB over heb ? dat kan toch niet.

En nee ben niet in het buitenland geweest.

Hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Kim 24 October 2014, 13:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi bash,

Ik zie dat je een hoge factuur voor september hebt ontvangen, omdat je op 20-9 om 0.53 uur over je Internetbundel 2500 heen bent gegaan, hiervan hebben we je ook per sms een waarschuwing gestuurd.

Vervolgens ben je gebruik blijven maken van mobiel internet, waardoor er €128,93 aan verbruikskosten zijn ontstaan door mobiel internet.

Ik ben benieuwd waarom je denkt dat je nog 1000MB over had voor vorige maand? 😕

Ik hoor het graag van je!
Badge
Ik zie op mijn faktuur dat ik 634 mb heb verbruikt en kreeg een sms dat ik al mijn mb heb verbruikt was terwijl ik 1000 mb heb.
De rest was buiten mijn bundel
Hoe kan dit
Mijn mobielenr is 06xxxxxxxx
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Theetje60 🙂,

Ik heb je 06-nummer even verwijderd. In verband met privacy kun je deze gegevens het beste niet openbaar sturen. Doordat je bent ingelogd op Mijn Simyo kan ik je 06-nummer zien 😉 Je hoeft deze dus niet door te geven in je bericht.

Je ziet dus op je factuur staan dat je 634 Mb hebt verbruikt. Alleen heb je wel de 100 % sms gekregen en zijn er buiten de bundelkosten in rekening gebracht. In je bericht geef je geen maanden aan. Ik weet dus niet zo goed over welke maand je het hebt.

Van ons heb je deze maand de factuur van november ontvangen. Voor de maand november zat je inderdaad niet over je internetbundel heen. Ook zijn er op je november factuur geen buiten de bundelkosten in rekening gebracht voor internetverbruik.

Voor deze maand (december) is je internetbundel wel op. Als je nu gaat internetten, dan wordt dit buiten je bundel berekend. Je kunt dit ook nagaan op Mijn Simyo onder het tabblad Verbruik > December > Internet op je mobiel Nederland.

Op welke factuur zie je toch buiten de bundelkosten staan voor internet? Wil je hiervan de maand aangeven?

Reageer