Skip to main content
Ik heb MB's bijgekocht voor de rest van de week direct toen ik een berichtje kreeg dat mijn bundel op was, maar nu zie ik toch meer als 60 euro kosten buiten de bundel! Hoe kan dit? Ik heb juist MB's gekocht om dit te voorkomen, maar nu lijkt het alsof dat niet gebruikt wordt.



Mvg,

Maurice
Hoi Mauser.NET,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je buitenbundelkosten gemaakt hebt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie terug dat je inderdaad grofweg € 60,- aan kosten gemaakt hebt. Je hebt ook tweemaal een bundel van 500 MB's gekocht. Je hebt die kosten echter gemaakt voordat je die MB's hebt bijgekocht. Je hebt op 24 juli om 14:36 bericht gekregen dat je internetbundel op 100% zat, en je hebt op 25 juli je extra MB's aangeschaft. Omdat je in de tussentijd wel gewoon gebruik hebt gemaakt van het internet, is dat waar die kosten vandaan komen.



Ik raad je in het vervolg aan om je internet uit te zetten zodra je het SMS'je krijgt met de informatie dat je op 100% van je bundel zit. Als je daarna nog besluit om extra MB's te kopen, dan weet je zeker dat je geen internet verbruikt hebt in de tussentijd.



Heb je hier nog andere vragen over?



Groetjes,

Jihane
Beste Jihane,

Ik weet 100% zeker dat ik direct toen ik thuis kwam, dezelfde dag op de 24e, de eerste 500 MB's heb bijgekocht en ik heb mijn telefoon niet meer gebruikt om te internetten.

Ik vind dit echt een wel een beetje raar en ik zie dat bij veel andere die ditzelfde hebben gehad jullie alsnog de MB's hebben verrekend.

Ik hoop dat jullie dit alsnog coulant kunnen regelen.

Hebben jullie trouwens geen familie abo's? Ik heb nu 3 losse abo's bij jullie en mijn jongste zoon wil nu ook een abo?



Mvg,

Maurice
Een groot gedeelte van je vraag/probleem kan en moet door Simyo worden afgehandeld.



Maar betreffende je vraag



Hebben jullie trouwens geen familie abo's? Ik heb nu 3 losse abo's bij jullie en mijn jongste zoon wil nu ook een abo?


kan heel kort worden geantwoord. Nee, familie abo's zijn er niet binnen Simyo.
Hoi Mauser.NET,



Ik zie toch echt precies terug wanneer je die MB's gekocht hebt. Ik snap dat het vervelend is, en ik begrijp je frustratie hiermee, maar ik ben bang dat er dus weinig aan te doen valt. Wat kan ik wel doen? Jou tips geven! Zo kan ik je aanraden om deze blogpost nog door te nemen. Hier vind je allerlei handige tips en tricks waarmee je je verbruik zo miniem mogelijk kunt houden.



Ook kan ik je adviseren om alvast extra MB's te kopen als je bundel op 80% zit! Dan weet je echt zeker dat er geen periode gaat zijn waarin je geen MB's hebt. Heb je hier iets aan?



We hebben overigens, zoals RicoK al aangaf, geen familie-abonnementen. Er zijn een heleboel gezinnen die allemaal een Simyo aansluiting hebben, maar dan zijn het wel allemaal losse abonnementen.



Heb je verder nog vragen?



@ RicoK: Dank voor je antwoord! :)



Groetjes,

Jihane

Reageer