Skip to main content

.

Ik heb laatst een nieuw abonnement bij Simyo aangevraagd 

De mobiel had ik al wel binnen, maar het nummerbehoud duurde wat langer.

Ik heb toen thuis een paar keer met mijn nieuwe mobiel (op ons eigen wifi netwerk) op de babyfoon gekeken en ineens kreeg ik mail dat ik over de 100 euro was en dat het nummer is geblokkeerd.

Toen ik keek hoe dat kon, schijn ik op 1 dag 96,20 euro verbruikt te hebben.

 

Hoe kan dit en hoe voorkom ik dat dit nog eens gebeurt? Aangezien wij dit niet kunnen betalen

Hoi @Mlevira,

Bedankt voor je bericht. Oei, ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! Heb je de simkaart gebruikt in een toestel voordat je nummer is overgezet naar Simyo? Als je de simkaart gebruikt voordat het nummer is overgezet dan maak je namelijk gebruik van het tijdelijke nummer. Op het tijdelijke nummer zijn de bundels niet actief en mocht je 4G dan sterker zijn dan de Wifi dan kan je buiten bundel kosten maken van €0,15 per MB! Heb je onze e-mails hierover voorbij zien komen? 

Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Wellicht kan ik iets voor je betekenen wat betreft de kosten 😊.

Groetjes,
Amy