Skip to main content
Beste Simyo medewerker,



Op de factuur is voor februari twee maal een internetbundel berekend. Ik had de internetbundel opnieuw aangezet aangezien in ik in het buitenland zat en per 19 februari weer terug naar Nederland kwam.

Ik zag daarna dat de internetbundel inging zodra deze was afgesloten. Ik kon hier nog geen gebruik van maken maar dit kon niet meer worden teruggedraaid. En nu zie ik dat de bundel twee keer verrekend is! Terwijl ik er vanaf 19 februari pas gebruik van heb kunnen maken.

Kan hier wat aan gedaan worden? Dat het in mindering wordt gebracht op mijn volgende factuur?



Ik hoor het graag!



Met vriendelijke groet,



Sarah Joosten
Hoi Sarah,



Welkom op het Simyo Forum.



Allereerst is het niet verstandig aan te melden met je nummer!

Een internet bundel gaat direct in. Je betaald dus voor de oude maand en de nieuwe maand. Dus het is mogelijk dat de bundel 2* wordt berekend.



Dat je toestel nog niet in orde was kan Simyo niks aan doen.

Je had er ook voor kunnen kiezen het later aan te vragen.

Ik denk dus niet dat het in mindering gebracht wordt. Maar ik ben geen medewerker dus kan dat niet bepalen.



Heb ik je zo even goed geholpen?
Ach jeejtje! Heb ik het totaal verkeerd gelezen. Ik dacht dat ik met een medewerker in contact zou komen.

En toen ik iets anders invulde dan mijn nummer gaf hij een foutmelding. Ik dacht dat dit dus van belang was zodat de medewerker direct mijn gegevens erbij kon pakken.

En ik had de maan ervoor geen internetbundel, dit had ik uitgezet. Dus dubbel berekenen kan niet. Maar bedankt voor je reactie. Dan moet ik toch maar bellen..

Groetjes Sarah
Hoi Sarah,



Dat kan wel.

Je had vorige maand geen internet bundel. Dus dan klopt mijn eerste antwoord wel dat op de factuur 2* wordt berekend.
Bedankt!
Hoi Sarah, welkom op het Simyo forum!



Het is inderdaad een beetje verwarrend dat er plotseling twee maal bundelkosten op je factuur worden gezet. Dit komt omdat je bundels normaal gesproken vooraf betaald. Dat kan niet als je de bundel later in een maand aanschaft. Daarom betaal je voor een deel de eerste maand van je bundel en de volledige bundel van de maand die daarop volgde. Als het goed is zie je de periodes ook staan op de factuur 🙂!



Moeilijk om uit te leggen vaak als je als helpende klant niet een factuur kan inzien. Alsnog hartstikke bedankt, maikel.twinnie!



(Ik heb je naam even aangepast, i.v.m. je 06-nummer)

Reageer