Skip to main content
Kreeg gisteren 5 mailtjes met het verzoek om handmatig een rekening te betalen. Omdat er niks mis is met mijn saldo ben ik hier maar eens gaan kijken. Blijkt dat het probleem bij Simyo bekend is. Waarom dan niet als de bliksem een bericht aan de klanten gestuurd dat er bij Simyo een probleem is en dat het mailtje vooralsnog genergeerd moet worden?

Ronald
Goede opmerking. Misschien was het vanwege het tijdstip lastig te realiseren. Geen idee. Simyo zal dit ongetwijfeld meenemen in de evaluatie, vermoed ik.



Misschien is het voor hun websitebouwer(s) mogelijk om op hun homepage een soort 'lichtkrant' te laten lopen met belangrijke mededelingen? 
Kreeg gisteren 5 mailtjes met het verzoek om handmatig een rekening te betalen. Omdat er niks mis is met mijn saldo ben ik hier maar eens gaan kijken. Blijkt dat het probleem bij Simyo bekend is. Waarom dan niet als de bliksem een bericht aan de klanten gestuurd dat er bij Simyo een probleem is en dat het mailtje vooralsnog genergeerd moet worden?

Ronald




Hoi allemaal,



Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Sorry dat je daardoor misschien ongerust bent geworden. Alex heeft daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaatsen we in dat topic een update.



Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.



We zijn natuurlijk vanaf het moment van signaleren bezig met het soort maatregelen, zoals jij noemt. Het nasturen van een mailtje was niet direct mogelijk, vanwege verschillende oorzaken. Met zo'n nagestuurd mailtje mag natuurlijk dan ook helemaal niks mis gaan. om niet nog meer verwarring te scheppen.



Er zit best wel wat tijd in om precies uit te zoeken wat er aan de hand is. Je wilt je klanten zo goed en volledig mogelijk kunnen informeren. We willen ook weten voor welke klantgroep het geldt en wat er precies aan de hand is. Email is zeker een goed communicatiemiddel, maar we willen dan ook graag de juiste informatie sturen naar de juiste klanten sturen.



Niet iedereen heeft de email namelijk ontvangen.



Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.



Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Charlene