Skip to main content

.

Hoi, mijn simkaart doet het al een tijdje niet ik heb 1000 mb gratis gekregen dus misschien dat het daar iets mee te doen heeft 

Wat is het merk / model van je telefoon? Dan kan er een beter antwoord gegeven worden. 


@Oumnia Hoe merk je dat je simkaart het niet doet? Zie je bijvoorbeeld Geen Service in beeld? Ben je wellicht afgesloten vanwege Administratieve redenen? Ben je van telefoon verwisseld die wellicht een ‘dikke simkaart’ behoeft?,  etc etc. Zoals @Ray aangeeft, wat extra info is handig om je verder te kunnen helpen.

 

Overigens, als mijn simkaart het ‘niet doet’ dan neem ik vanaf de eerste dag al contact op met de klantenservice. Misschien kun je ze even bellen (met een andere mobiele/vaste telefoon)? Dan heb je gelijk hulp.


Hoi Oumnia,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Op je aansluiting zie ik dat jouw simkaart inderdaad geblokkeerd is omdat er nog een factuur open staat. Ik zal je een privébericht sturen met verdere uitleg. 

 

Bedankt voor het meedenken Ray en RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 


Reageer