Skip to main content
Ik wil graag betalen zodat ik weer kan bellen. Maar als ik via ideal wil betalen en kies voor ing dan krijg een scherm te zien dat er iets fout ga en dat ik op jullie forum moet kijken. Maar heb niets terug gevonden over dit onderwerp. Vandaar.
Hoi Starla,



Welkom op het Simyo Forum.



Sorry voor de late reactie! Ik kan me voorstellen dat je dit graag snel opgelost wilt hebben.



Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Zij hebben direct een bericht naar onze backoffice gestuurd zodat er alsnog een juiste betaallink naar jouw mailadres wordt gestuurd. Ik wil je vragen hier even op te wachten. Ik kan dit proces helaas niet voor je versnellen 😞 Sorry!



Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Ik heb tot op heden nog steeds geen link mogen ontvangen.

Ik begin nu langzamerhand mijn geduld te verliezen.

Zou je voor mij kunnen kijken waar deze blijft? Alvast bedankt!



Gr sylvia
Hoi Starla,



Oei, dat duurt inderdaad wel erg lang. Dat hoort normaal gesproken veel sneller opgepakt te worden.



Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het gisteren aan het einde van de middag gelukkig toch opgepakt is door mijn collega. Hij heeft jou ook een sms'je gestuurd met daarin de mededeling dat je weer bent aangesloten. Na het opnieuw opstarten van je telefoon, moet alles weer werken. Laat je het even weten?



Groetjes,

Angela

Reageer