Skip to main content
ik betaal elke maand 10 euro aan simyo omdat ik de telefoon en internet nauwelijks gebruikt ,dat was de laatste maand ook zo en nu moet ik 11 euro betalen in plaats van 10 euro ,kan iemand mij uitleggen hoe dit kan.ik kom er nooit overheen ik heb altijd over
nu moet ik 11 euro betalen in plaats van 10 euro ,kan iemand mij uitleggen hoe dit kan.



Ja, een moderator zal dat kunnen als het iemand kan.

Mijn advies.....

Wacht geduldig op diens reactie.



Groet,

Friesian
Beste Friesian



Ik heb hetzelfde probleem.. Heb n abonnement van 13 € blijf binnen mijn bundel en krijg n factuiur van 19,30€

Ik begrijp er niets van maar zal as Maandag ffff bellen met de klantenservice.

Lost dit niets op dan gaan we naar een andere provider.



Groeten
Ik zag vandaag ook dat ik 0,07 eurocent meer moet betalen over oktober.

Was ik toch helemaal vergeten dat ik mijn dochter heb ge-SMSt op haar UK sim prepaid kaart toen ze daar even op doorreis was.

Gewoon even de specificaties van de rekening bekijken in "mijn Simyo" en alles wordt ineens zo klaar als een klont.
Hoi Sandrak en gerrits100,



Ik heb jouw dit even in het subforum Factuur gezet. Zo houden we het forum wat overzichtelijker en kan iedereen makkelijk zijn of haar antwoorden vinden.



Zoals koorelle aangeeft kun je in je specificatie precies zien wat waarvoor in rekening is gebracht. Hebben jullie die al gedownload?

Als je niet weet waar je die kunt vinden: Op Mijn Simyo, tabblad Facturen.



Je kunt daar zien dat je (per ongeluk?) twee keer een MMS hebt verstuurd vorige maand, Sandrak. Deze vallen niet binnen je bundel.



gerrits100, jij had net niet genoeg aan je belbundel helaas. Voor een volgende maand; op Mijn Simyo en onze app kun je precies in de gaten houden hoeveel minuten je nog over hebt van je belbundel.

Reageer