Ik ben al een aantal jaar lid en in de factuur van december 2019 moet ik opeens weer aansluitingskosten betalen hoe kan dit?
Ik ben al een aantal jaar lid en in de factuur van december 2019 moet ik opeens weer aansluitingskosten betalen hoe kan dit?
Ik zou zeggen, bel even met de klantenservice. Bijvoorbeeld 1200 dan kun je het het snelste weten en een mogelijke fout recht worden getrokken.
Hey Daanadr,
Welkom op het Simyo forum!
Ik kan goed begrijpen dat dit een vervelende verassing was. heb het voor je uitgezocht. Deze kosten zijn in rekening gebracht vanwege een contractovername. Het contract is op een andere naam gezet. Het contractovernameformulier is door de nieuwe en oude klant ondertekend en opgestuurd per e-mail. Je kan deze e-mail erbij pakken als je meer informatie wil over de eenmalige kosten.
Ik sta voor je klaar als je andere vragen hebt :)
Groetjes,
Ouael
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.