Skip to main content
Ik heb er voor gekozen mijn bundel voor het komende jaar op te hogen met €4. Deze extra minuten en MB's krijg ik 1 september, maar toch moet ik vanaf augsustus al meer betalen! Dit lijkt me niet eerlijk. Waarom gaat dit zo? Krijg ik dit nog terug? Het lijkt me niet de bedoeling dat je betaald voor minuten en mb's die je niet krijgt.
Je betaald je bundels altijd vooruit en eventuele extra gemaakte kosten achteraf. Dit heb je vanaf het begin al gedaan en is volgens mij niet iets wat alleen Simyo doet. Kijk maar eens op je facturen, daar staat het ook duidelijk aangegeven.. 🙂
Hoi Siets,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je abonnementskosten. Zoals je ziet heb ik de reactie van Raytje als antwoord gemarkeerd. Dit is namelijk helemaal juist. Je betaalt de abonnementskosten bij Simyo altijd vooruit. Zodoende zie jij de bundels van september op je factuur van augustus staan. Mocht je in de toekomst besluiten een kleinere bundel te nemen, zul je zien dat je deze ook vooruit betaalt.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Hoi Siets,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je abonnementskosten. Zoals je ziet heb ik de reactie van Raytje als antwoord gemarkeerd. Dit is namelijk helemaal juist. Je betaalt de abonnementskosten bij Simyo altijd vooruit. Zodoende zie jij de bundels van september op je factuur van augustus staan. Mocht je in de toekomst besluiten een kleinere bundel te nemen, zul je zien dat je deze ook vooruit betaalt.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean


Niet altijd dus, ik betaal mijn bundel achteraf.

Misschien dat Siets ook eerst een maandabonnement had?
Hoi Doubleyoupee,



Ik begrijp je reactie, maar met vooruit betalen bedoelen wij de abonnementskosten die we van te voren in rekening brengen.



Je betaalt je factuur achteraf. De factuur van augustus wordt bijvoorbeeld in september gesloten en geïncasseerd. Op de factuur van augustus brengen wij de abonnementskosten van september in rekening. Op die manier betaal je de bundels een maand vooruit. Heb ik dit zo duidelijk aan je uitgelegd?



Groetjes,

Sean

Reageer