Skip to main content
Ik heb met de nieuwe bundels die jullie aanbieden een andere internetbundel genomen. Ik heb nu 1000MB en 1000MB gratis, op de simyo app staat bij "kosten tot nu toe" wel mijn nieuwe bundel, maar bij mijn internet tegoed staat nog steeds mijn oude tegoed. Hoe weet ik nu hoeveel MB's ik in mijn bundel heb?



Mvg,

Anka
Dat komt omdat je de kosten van de bundels een maand vooruit betaald. Ik heb zelf ook een aanpassing gedaan en zie daar door nu dat mijn bundelkosten zijn verlaagd maar ik uiteraard dus nog wel de bundel grote heb van april omdat de nieuwe bundels 1 mei in gaan.



Op de pagina zie links in het blok staan Mijn bundel: vanaf 1 mei.. Daar staat wat je hebt genomen, maar waarvoor je dus vooruit betaald.



PS: Als je op bekijk je kosten klikt en daarna op het > wat naar beneden wijst zie je staan wat ik zo juist omschreef
Hoi Anka3011,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat je hebt gekozen voor onze extra voordelige bundels 🙂 Die gratis MB's komen vast goed van pas!



Zoals Raytje heel goed uitlegt, betaal je bij ons jouw bundelkosten 1 maand vooruit. De bundels die jij dus gaat gebruiken in mei, staan op de factuur van april. De bundels van april heb je op de factuur van maart al betaald. Je hebt deze maand dus nog jouw oude bundel en kunt 1000MB gebruiken. Vanaf 1 mei zullen jouw nieuwe bundels ingaan en maak je gebruik van 1000MB+1000MB gratis 🙂 Laat je het weten als je nog hier nog vragen over hebt.



@Raytje, bedankt voor je antwoord!



Groetjes,

Angela

Reageer