Deze maand staan er ineens aansluitkosten op mijn rekening. Het is maar 9 cent en daar ga ik niet dood van maar ik dacht hoe kan dat nu als je al vanaf 2005 klant bent? Ook bij mijn vriendin zag ik 13 cent aansluitkosten, die heeft wel een grotere bundel genomen maar was ook al 12 jaar klant. Hoe en waarom doet simyo dit?
Waarom betaal ik aansluitingskosten als bestaande klant?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb je aansluiting er meteen even bij gepakt, als bestaande klant hoor je namelijk niet uit het niets aansluitingskosten te betalen. Ik zie op je aansluiting dat de kosten van € 0,09 cent zijn ontstaan omdat je hebt gebeld naar een 0900-nummer. Servicenummers zoals deze brengen vaak extra kosten met zich mee, aan het begin van het gesprek hoor je dit meestal ook. Is dit ook het geval bij je vriendin? Zij kan dit nakijken via Mijn Simyo onder het kopje “Verbruik” 😊.
De benaming “Startend Simyaan” heeft niet te maken met hoelang je klant bent bij Simyo, maar eigenlijk hoe actief je bent op het Forum. Ik kan de verwarring begrijpen! Maar als je actiever bent op het Forum, zal je status vanzelf omhoog gaan. Je begint bij “Debutant”, daarna “Beginner” en daarna “Startend Simyaan” enzovoorts.
Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust even weten!
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.