.

Beantwoord

Waarom betaal ik aansluitingskosten als bestaande klant?

  • 24 October 2022
  • 15 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Deze maand staan er ineens aansluitkosten op mijn rekening. Het is maar 9 cent en daar ga ik niet dood van maar ik dacht hoe kan dat nu als je al vanaf 2005 klant bent?  Ook bij mijn vriendin zag ik 13 cent aansluitkosten, die heeft wel een grotere bundel genomen maar was ook al 12 jaar klant. Hoe en waarom doet simyo dit? 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 25 October 2022, 13:06

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1

p.s.   STARTENDE simyaan  na dik 17 jaar  serieus?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jackbreedveld,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb je aansluiting er meteen even bij gepakt, als bestaande klant hoor je namelijk niet uit het niets aansluitingskosten te betalen. Ik zie op je aansluiting dat de kosten van € 0,09 cent zijn ontstaan omdat je hebt gebeld naar een 0900-nummer. Servicenummers zoals deze brengen vaak extra kosten met zich mee, aan het begin van het gesprek hoor je dit meestal ook. Is dit ook het geval bij je vriendin? Zij kan dit nakijken via Mijn Simyo onder het kopje “Verbruik” 😊.

De benaming “Startend Simyaan” heeft niet te maken met hoelang je klant bent bij Simyo, maar eigenlijk hoe actief je bent op het Forum. Ik kan de verwarring begrijpen! Maar als je actiever bent op het Forum, zal je status vanzelf omhoog gaan. Je begint bij “Debutant”, daarna “Beginner” en daarna “Startend Simyaan” enzovoorts.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust even weten!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Merkwaardig dat TS dan meent te lezen dat het om aansluitkosten gaat.

Reputatie 2
Badge +1

@wimj12 Ik zal even uitleggen waarom ik dat dacht, er is een nieuwe vormgeving van de simyosite, deze was  afgelopen dagen actief. Op de nieuwe site stond niet vermeld bellen buiten je bundel  0,09 cent maar aansluitkosten 0,09 cent. Dit was ook het geval bij mijn vriendin. Ook daar was bij de nieuw site aansluitkosten  het gebruikte woord ipv bellen buiten de bundel. Nu is de oude vormgeving weer terug en word het wel goed vermeld. ook bij mijn vriendin.

Reputatie 2
Badge +1

 @Roeqajja  Je schrijft dat ik alleen prive berichtjes moet sturen als je daarom vraagt, even voor de goede orde ik heb GEEN prive berichtjes naar je gestuurd,

 

ik zie inmiddels dat dat altijd onder de tekst staat.

Reputatie 7
Badge +7

Dank voor de uitleg.

Reputatie 7

 @Roeqajja  Je schrijft dat ik alleen prive berichtjes moet sturen als je daarom vraagt, even voor de goede orde ik heb GEEN prive berichtjes naar je gestuurd,

 

ik zie inmiddels dat dat altijd onder de tekst staat.

Hahaha, daarom heet dat ook een handtekening, een onderschrift. Jij kunt dat bij jouw profiel ook aanpassen. 

Reputatie 7
Badge +7

Zou het ook werken als ik een brief zou sturen naar de Belastingdienst, en zou ondertekenen met:

”Stuur alleen een aanslag als ik er om vraag”?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jackbreedveld,

Bedankt voor je reactie. Wat gek dat dit via Mijn Simyo werd weergegeven als “aansluitingskosten”, dit is een weergavefout geweest. Fijn dat het nu inmiddels goed wordt weergegeven!

 @Roeqajja  Je schrijft dat ik alleen prive berichtjes moet sturen als je daarom vraagt, even voor de goede orde ik heb GEEN prive berichtjes naar je gestuurd,

 

ik zie inmiddels dat dat altijd onder de tekst staat.

Haha, dit is inderdaad een handtekening/onderschrift zoals @RicoK zegt. Je ziet dit onder elk bericht wat ik plaats 😊. 

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 2
Badge +1

@Roeqajja  Even voor de duidelijkheid:  Het word goed weergegeven via de oude site maar de nieuw vormgegeven site dienu alleen af en toe een paar seconden te zien is bij het inloggen staat nog steeds aansluitkosten ipv buiten bundel , 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jackbreedveld,

Bedankt voor je reactie. Dat is vreemd! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik maak hier dan een melding van zodat dit aangepast kan worden. 

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 2
Badge +1

@Roeqajja    Ik heb weer de nieuwe vormgeving, nu heet buiten de bundel weer aansluitkosten:

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @jackbreedveld,

Bedankt voor je screenshot! Zojuist heb ik dit doorgezet naar de technische dienst. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik je dit weten via privébericht waar wij ook contact hebben en onder dit topic 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 3
Badge +2

@jackbreedveld als ik zo betaal je 11 euro voor alleen 400 bel en sms zonder internet bundel?

 

Tip zet hem om naar onbeperkt dat is zelfs voordeliger ;).

Reputatie 2
Badge +1

@RobbyTown    300 belminuten voor 5 euro, deze maand 2 x 50 minuten bijgekocht voor 2 euro per stuk= 9 euro   vanaf volgende maand  onbeperkt bellen voor 7 euro  deze maand al bij de rekening  weer 2 euro meer dus= 11 euro 1 x buitenbundel gebeld paar seconden = 00,9 cent    totaal deze maand is dus 11.09 euro,   vanaf morgen dus 7 euro per maand voor onbeperkt bellen.  nee zo stom ben ik nou ook weer niet……….bovenin links kun je lezen in de screenshot: nog 3 dagen voor je nieuwe bundel in gaat.

Reageer