Skip to main content

.

Na het opwaarderen (Simyo Prepaid) ben ik niet bereikbaar in het buitenland. Waar ligt dit aan?
Goede morgen Van_Kooten,



Welkom op het Simyo Forum.



Zet je mobiel eens uit en aan? Maakt dit verschil?



Anders.

Ga naar Mijn Simyo> Instelliingen > Netwerk instellingen en kijk of internet in het buitenland aanstaat?

Zo nee? Zet deze aan?

Zo ja? Reset hem eens door hem uit te zetten, je mobiel uit te zetten en weer het schuifje aan te zetten en daarna je mobiel weer aan te zetten.



Laat je ons even weten of het gelukt is?
Het gaat om telefoneren, niet om internet.



Ik heb het schuifje "bellen in en naar het buitenland" uitgezet, de telefoon uit- en aangezet, het schuifje aangezet, de telefoon uit- en aangezet, en het probleem is niet opgelost.



Het probleem is ontstaan toen ik ca. 1 / 2 euro negatief stond met een laatste gesprek en vervolgens heb opgewaardeerd.
Hoi Van_Kooten,



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat je niet bereikbaar was na het opwaarderen.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en heb de buitenland opties even voor je gereset, maar ik heb ook een reset uitgevoerd op je simkaart! Doe nu nogmaals je toestel uit en aan, en kijk of het heeft geholpen.



Ik hoor graag van je!



@maikel.twinnie bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Ik ben weer bereikbaar. Bedankt!
Hoi Van_Kooten,



Wat ontzettend fijn om te horen dat je weer bereikbaar bent! Graag gedaan namens Caspar :)



Nog een fijne tijd in het buitenland!



Groetjes,

Samantha

Reageer