Skip to main content
Ik heb via belsimpel.nl een simyo abonnement afgesloten, waarbij een korting stond aangegeven. Namelijk: Het Simyo-300 pakket zou 4,50 ipv 6,00 per maand kosten. Vandaag heb ik voor het eerst ingelogd op Mijn Simyo, maar ik zie in het overzicht deze korting nergens terug. Is er iets fout gegaan, of word deze korting pas op de factuur berekend?



Alvast bedankt voor de hulp!

-Jeroen
Hi Jeroen en welkom op het Simyo Forum!



Als je kijkt op Mijn Simyo, eerste pagina en dan naar beneden gaat waar je je abbo zou kunnen aanpassen, zie je hier staan dat je nu 6 euro of 4.50 betaald?

Als het goed is zou dit dan 4.50 moeten zijn, en de "bolletjes" bij "Bellen en smsÂ’en" zouden allemaal grijs moeten zijn. Dit geeft aan dat je een andere prijs hebt.



Mocht hier toch staan dat je een 6 euro abbonement hebt, dan moeten we even wachten op de mensen van Simyo voor hulp.

Zou je het kunnen laten weten?
Thanks voor je snelle reactie, Daxy!



Dan is er waarschijnlijk toch iets fout gegaan.. bij mij staat bij 'Bellen en sms'en' gewoon het bolletje van 300 geselecteerd (6 euro dus). De korting is dus nergens op dit overzicht terug te vinden..
Hoi Jeroenemeloen, welkom op het Simyo forum 🙂.



Dat je nu ineens wat meer betaald, is natuurlijk een beetje een verrassing, maar niet gevreesd 🙂. Als je een Simyo abonnement bestelt via een andere partij (zoals BelSimpel) betaal je het normale bedrag bij Simyo en krijg je het verschil verrekend via BelSimpel 🙂 Dit noemen ze ook wel een "cashback" actie.



Mocht je dit bedrag nog niet hebben ontvangen van BelSimpel, adviseer ik je om contact met ze op te nemen om opheldering te vragen. Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?



Bedankt voor je reactie Daxy 🙂

Reageer