Skip to main content

.

Ik zag op mijn factuur dat ik gebeld zou hebben naar een 11 cijferig nummer: 06 1129 0938 6.

Ik ken dit nummer niet en het is een buiten bundel gesprek. kostte me 1.55€.

Wat is dit? hoe voorkom ik dat dit weer gebeurt?
Hi Toine!



Slim dat je dat even navraagt 🙂 Ik zie dat je naar dat nummer gebeld hebt, maar in oktober zijn jouw buitenbundelkosten van € 1,55 niet daardoor. Die gesprekken die daar geregistreerd staan, vonden plaats in september. Aan het eind van de maand had je je gespreksbundel opgemaakt, maar deze gesprekken werden in oktober pas verwerkt. Dat is eigenlijk niet de bedoeling, dat hoort altijd veel sneller te gaan! Was je misschien in het buitenland toen deze twee gesprekken plaatsvonden?



Als je je oktober-factuur downloadt op Mijn Simyo door op 'Facturen' te klikken, heb je een overzicht van waar dat vandaan komt.



Groetjes,

Jihane
Dag Jihane, bedankt voor je uitleg. Ik zou zeggen : sluiten maar!
Hoi 1Toine,



Fijn dat het nu duidelijk is! :)



Groetjes,



Kevin

Reageer