Hallo Simyo,
Vanmiddag werd ik wakker (nachtdienst) en las een sms dat mijn simkaart is geblokkeerd. Ik keek op de app en zag tot mijn schrik dat de kosten tot nu toe 184,15 euro waren.
Normaal koop ik een extra bundel zodra ik een sms krijg maar deze keer heb ik die blijkbaar over het hoofd gezien, ik snap alleen niet hoe de kosten zo gigantisch hebben kunnen oplopen.
Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik zoveel MB's heb verbruikt en of het mogelijk is een blokkade voor MB's buiten de bundel in te stellen?
Is het wellicht ook mogelijk iets aan de kosten te doen? Jullie zouden me daar een heel groot plezier mee doen..
Groeten Joep
Bladzijde 1 / 1
Hoi Joep,
Welkom op het Simyo forum!
Wat zonde dat er zoveel kosten gemaakt zijn. Ik heb je zojuist telefonisch al even gesproken over de oplossing.
Mocht je hierna toch nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Wat zonde dat er zoveel kosten gemaakt zijn. Ik heb je zojuist telefonisch al even gesproken over de oplossing.
Mocht je hierna toch nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.
Groetjes,
Kevin
Super opgelost, bedankt Kevin!
Hi Joep,
Namens Kevin graag gedaan 🙂 We horen het graag als je nog andere dingen wilt weten.
Groetjes,
Niels
Namens Kevin graag gedaan 🙂 We horen het graag als je nog andere dingen wilt weten.
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.