Beste heer/mevrouw,
Mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik middels internetten in het buitenland, maar ik kan nergens een aanbetaling doen op mijnsimyo om hem te deblokkeren, hoe los ik dit zo snel mogelijk op?
Met vriendelijke groet,
Fouad
Bladzijde 1 / 1
Hoi Goldvision87,
Ik heb even met je meegekeken en je simkaart is inderdaad geblokkeerd wegens internetten buiten de bundel om hogere kosten te voorkomen. Omdat het nu de nieuwe maand is kan je inderdaad geen aanbetaling doen, ik heb daarom je simkaart gedeblokkeerd. De kosten zul je dan gewoon terug zien op de factuur eind deze maand.
Ik heb voor de zekerheid je internet optie in het buitenland even uitgezet om gelijk kosten te voorkomen, omdat de bundels niet te gebruiken waar jij nu bent. Mocht je wel gewoon willen blijven internetten voor €5 per mb dan kan je deze optie gewoon weer aanzetten in Mijn Simyo. Ik wens je nog een prettig verblijf!
Vergeet niet even je toestel opnieuw op te starten, dan zou daarna alles weer moeten werken.
Groetjes,
Daisy
Ik heb even met je meegekeken en je simkaart is inderdaad geblokkeerd wegens internetten buiten de bundel om hogere kosten te voorkomen. Omdat het nu de nieuwe maand is kan je inderdaad geen aanbetaling doen, ik heb daarom je simkaart gedeblokkeerd. De kosten zul je dan gewoon terug zien op de factuur eind deze maand.
Ik heb voor de zekerheid je internet optie in het buitenland even uitgezet om gelijk kosten te voorkomen, omdat de bundels niet te gebruiken waar jij nu bent. Mocht je wel gewoon willen blijven internetten voor €5 per mb dan kan je deze optie gewoon weer aanzetten in Mijn Simyo. Ik wens je nog een prettig verblijf!
Vergeet niet even je toestel opnieuw op te starten, dan zou daarna alles weer moeten werken.
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.