Skip to main content
Ik was een Prepaidklant, maar sinds kort heb ik een Sim only abonnement en nu wil ik de specificaties inzien, maar kan deze niet vinden. Nu denk ik gevonden te hebben dat deze specificaties op de factuur zichtbaar zullen zijn, dus dat wacht ik dan wel af. Maar, hoe zit het met de specificaties van vóór mijn abonnement... ? Deze kan ik nu ook niet inzien? Of doe ik iets verkeerd?
Hoi Anouk,



Welkom op het Simyo Forum.



Je zou je specificatie gewoon via Mijn Simyo moeten zien.

Kan je hem echt niet vinden? Zit hij ook niet achter de factuur en heb je niet net als bij PrePaid de optie om je verbruik na te kijken via een aparte pagina?
Hoi Maikel,



Dankjewel voor je reactie. Ik heb de specificaties écht niet kunnen vinden en mijn eerste factuur moet ik nog ontvangen, dus daarop moet ik dan nog even wachten.
Hoi Anouk72,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je graag jouw specificatie wilt inzien, kan ik begrijpen. Je wilt natuurlijk weten waar je aan toe bent :)



Zoals Maikel.twinnie al aangeeft, kun je jouw specificatie vinden bij jouw factuur. Aangezien het gaat om de 1e factuur, zie je deze nu nog niet staan op Mijn Simyo. Aan het einde van deze maand kun je hem wel terugvinden onder het kopje facturen.



Natuurlijk is het wel mogelijk om jouw huidige verbruik in te zien. Dit doe je door naar het kopje 'Verbruik' te gaan. Hier zie je een grafiek. Als je klikt op 1 van de balkjes in de grafiek, krijg je rechts in beeld een wat uitgebreider overzicht van het verbruik. Hierin is geen specificatie te vinden.



Nog even de factuur afwachten dus 🙂 Heb je het idee dat er iets niet klopt? Ik kan ook nog het 1 en ander nagaan voor je.



@Maikel.twinnie, bedankt voor je reactie en uitleg :D



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur en betalen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela
Dankjewel voor je reactie, Angela.

Wat betreft het abonnement had ik al gedacht dat het een kwestie van wachten op de factuur is, maar hoe zit het met de specificatie(s) van vóór het abonnement??? Mijn prepaidperiode dus.
Hoi Anouk72,



Sorry, ik moet even op mijn bericht terugkomen. Het is natuurlijk wel mogelijk om de gebelde nummers te zien op Mijn Simyo. Zoals ik eerder aangaf, kan dit onder het kopje 'Verbruik'. Sorry dat ik je niet direct heb aangegeven dat dit mogelijk is. Een vlaag van verstandsverbijstering denk ik 😉 Laat je weten of je dit hebt kunnen vinden?



Zodra je overstapt naar een Sim Only Abonnement, zijn de gegevens van jouw Prepaid aansluiting niet meer in te zien. Helaas kan dit verbruik niet meer opgevraagd worden. Sorry! Als je nog vragen hebt hierover, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer