Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik, maar ik kan nergens een aanbetaling doen op mijnsimyo om hem te deblokkeren, hoe los ik dit zo snel mogelijk op?



Met vriendelijke groet,



Josephine
Hoi Josephine,



Welkom op het Simyo Forum!



Oh, jee! Ik snap dat dat niet erg fijn is, nee. Ik heb je meteen gedeblokkeerd. De reden dat je de aanbetaling niet kon doen, is omdat die aanbetaling gekoppeld was aan de september-factuur. Omdat het intussen oktober is, is die optie verdwenen. Ik heb jou dus gedeblokkeerd. Je hoeft nu dus geen aanbetaling te doen, maar de volledige kosten zullen afgeschreven worden in één keer. Vind je dat goed? Als je een betalingsregeling wilt voor die factuur, dan kun je ook gewoon aan de bel trekken.



Ook wil je dit blog aanraden. Hierin vind je talloze tips om je internetverbruik zo laag mogelijk te houden 🙂 Plus, wist je dat je deze kosten kunt vermijden als je 500 MB's bijkoopt zodra je de sms krijgt met dat je vorige bundel op 100% zit?



Heb je nog andere vragen?



Groetjes,

Jihane
Beste heer/mevrouw,



Mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik, maar het lukt mij nergens een aanbetaling te doen op mijn simyo om hem te deblokkeren. Hoe los ik dit zo snel mogelijk op?



Groet,

Stijn
Een moderator gaat er zo snel mogelijk naar kijken. Regelmatig komen ze ook in het weekend langs, maar dat kan ik niet garanderen.



Misschien dat één van de andere kanalen sneller is; twitter, whatsapp, chat.
Hoi Stijneig, Stijn,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je even contact met ons zoekt, het is wel zo handig is al je gewoon weer aan de slag kun met je abonnement. Net zoals in het geval van JosephineV kun je geen aanbetaling meer doen voor april omdat inmiddels de nieuwe maand is ingegaan.



Ik heb je simkaart alvast gedeblokkeerd. Als je jouw telefoon even uit en weer aan zet kun je weer bellen en internetten. Ook stuur ik je nog even een e-mail om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. 😉



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Bedankt voor het meedenken Groentjuh!



Groetjes

Thomas

Reageer