Skip to main content
beste mensen.08-11-2015 en 12-11-2015 is mijn bel te goed bijgeschreven met 10,00 euro en 15,00 euro. ik heb in deze 4 dagen geen gebruik gemaakt van mijn mobieltje .mijn bel tegoed is 18,50 euro ik zou zo zeggen 15+10 is 25.



met vriendelijke groet,



c.j.immel
ik heb geen reaktie
Het is hier een forum waar voornamelijk klanten vrijwillig zitten op zoek naar antwoorden of zij die andere klanten helpen. Daarnaast heb je de Moderators, dat zijn medewerkers van Simyo. En die reageren doorgaans binnen 1 werkdag en niet een uur.



Enig geduld is wel op zijn plaats, je bent immers niet de enige klant.



De enige verklaring die ik je kan geven is dat je misschien een negatief tegoed had. Maar ik ben dus ook een klant en kan dat niet zien.



Bereikbaarheid Simyo
Hoi 29cj36, welkom op het Simyo forum!



Fijn dat Raytje al heeft uitgelegd hoe dit forum werkt. Dankjewel Raytje voor je reactie :)



Je verbruiksgegevens heb ik nagekeken. Je kunt deze ook zelf op Mijn Simyo zien. Op 7 november om 13:16 uur heb je voor € 0,10 cent naar een betaalde sms-dienst ge-sms't. Hierna zijn er 5 betaalde sms'jes in rekening gebracht van € 15.



Voor 7 november 13:16 uur had je € 8,03 euro aan beltegoed. Hierna stond je € 6,97 in de min door de sms'jes van de sms-dienst. Op 8 november is je beltegoed opgewaardeerd met € 10 euro. Hierdoor had je dus weer € 3,03 aan beltegoed.

Op 10 november heb je ons een e-mail gestuurd. Mijn collega Yavuz heeft toen gevraagd aan onze Backoffice of we hier eenmalig coulant in kunnen zijn. Dit verzoek is goedgekeurd. Op 12 november hebben we weer € 15 euro toegeschreven aan je tegoed waardoor je nu € 18,03 aan beltegoed heb.



Heb ik het duidelijk uitgelegd?

Reageer