Skip to main content
Ik kan nergens mijn nita downlaoden. Ik dacht dat ik dit gisteren of vandaag inzichtelijk zou hebben. Dit is voor mij de eerste keer en ik wil deze nota graag inzien aangezien ik de kosten wil inzien buiten mijn bundel. Náar mijn weten heb ik die namelijk geen. En als ik de aansluitkosten optel en de eerste niet volledige maand aug en september al bij elkaar optel kom ik goedkoper uit ?? De meeste reclameren dat ze te duur zijn.....
Hoi Joep.v.,



Als het goed is, kan je inmiddels via Mijn Simyo > Facturen je factuur inzien en downloaden door op het factuurnummer te klikken, klopt dat? :)



Had je daarnaast mijn antwoord gezien in dit topic waarin ik heb uitgelegd hoe je factuur er voor deze maand uitziet? Het klopt inderdaad dat je geen verbruikskosten hebt gemaakt :)



Ik zie overigens dat je in dat topic aangeeft dat je €10,50 zou betalen, maar je betaalt bij ons nu €11 per maand. Nu zie ik dat je niet via onze website je bestelling hebt geplaatst, maar via een externe partij. Het kan zijn dat zij je een korting hadden lopen, dat kortingsbedrag ontvang je dan van hen.



Ik hoor graag van je of het is gelukt om je factuur gespecificeerd in te zien!

Reageer