Skip to main content
Hoi,



Mijn man heeft via mijn simyo winkel zich aangemeld bij Simyo. Ik heb een mail hierover gehad dat ik 10 euro korting krijg op mijn eerstvolgende factuur, maar krijg vandaag een mail dat er een factuur van 10,07 klaar staat.. Word dit dan pas volgende maand verrekend? Wel een beetje verwarrend dan, want er staat dus in de mail de eerstvolgende factuur en de mail werd 7 november gestuurd.



Groetjes Suzanne
Hoi Suuzzert,



Welkom op het forum en leuk dat je man via de Vriendendeal is aangemeld :)



Ik begrijp de verwarring. Het Vriendendeal tegoed is inderdaad op 7 november toegekend. De korting van € 10 is toegepast op je nieuwe factuur, van november.



Op dat moment was de factuur van oktober nog niet opgemaakt. De factuur is pas vorige week online gezet. De verrekening had nog daarop kunnen plaatsvinden. Je hebt dus volkomen gelijk dat het verwarrend is.



Ik zal dit doorgeven aan de collega die hier overgaat. Hopelijk zal dit snel worden aangepast om

verwarring, in de toekomst, te voorkomen. Bedankt voor het melden ervan.



Heeft je man ook zijn korting ontvangen?
Hoi,



Zojuist toch de factuur afgeschreven en bij mijn man staat er nog geen factuur open dus weet niet of de korting verwerkt is.



Word het volgende maand dan verrekend?



Groetjes Suzanne
Hoi Suuzzert,



Bedankt voor je reactie.



Ik heb de aansluiting van je man bekeken. Hij heeft ook de Vriendendeal korting gekregen. Dit zal in mindering worden gebracht op zijn factuur van november.



Jouw korting zal ook te zien zijn op je nota van november.

Reageer