.

Beantwoord

Vreemde bedragen in overzicht op Mijn Simyo, wie kan mij helpen?

  • 1 July 2015
  • 5 reacties
  • 506 Bekeken

Badge
Hallo allemaal,

als ik het overzicht op de website van Simyo bekijk, zie ik daar vreemde bedragen staan. Mijn abonnementskosten zijn € 17,- In dat oranje balkje staat dat bedrag bij "binnen de bundel". In het donkere balkje dat er in staat, staat een bedrag ven € -10,- Dat zou "buiten de bundel" zijn, terwijl ik geen kosten buiten de bundel heb gemaakt. Echter is dat het bedrag dat ik terug moet krijgen omdat familie via mijn "Simyo Shop" een abonnement heeft afgesloten. Het totale bedrag daaronder is € 27,- Waar dat vandaan komt snap ik helemaal niet. In de maand "Juni" staan er ook al van die gekke bedragen.

Iemand hier ervaring mee ? Ik heb het gevoel dat de site fout rekent; dat er "€ 17 + 10 = € 27" wordt gerekend hoewel er duidelijk een "-" voor staat.
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 15:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Volgens mij moet je het van onderen naar boven bekijken. Het totaal bedrag staat boven de balk.
Badge
Volgens mij moet je het van onderen naar boven bekijken. Het totaal bedrag staat boven de balk.
Okay, maar waar komen die bedragen "€ 22,8" en "€ 27" dan vandaan ? Zo duur is mijn bundel helemaal niet. Blijft onduidelijk ...
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Titan_Fox,

Ook hier welkom bij op het Simyo Forum;)

Raytje(Dankjewel) heeft je al een heel eind op weg kunnen helpen:D
Volgens mij moet je het van onderen naar boven bekijken. Het totaal bedrag staat boven de balk.
Laten we als voorbeeld naar de maand juni kijken.
De 27 euro bestaat in jou geval uit de bundelprijzen voor juli, en een gedeelte van de bundels van juni.
Vanaf het moment dat je nummer naar ons kwam. Kijk daarvoor eens naar dit filmpje:

Vervolgens is daar €10,- korting afgetrokken van de vriendendeal.:D Dus dat verklaart het totaal bedrag van €17,- van juni.
In mei ligt het iets anders. De uiteindelijke kosten zijn je aansluitkosten. Die verschijnen op je factuur op het moment dat je je simkaart activeert.
De extra kosten had je eigenlijk niet moeten, dat was een klein foutje van vorige maand. Dat is ook al weer opgelost;)

De totaalbedragen staan bovenaan in ieder geval, dat zijn ook de factuur bedragen.
Is alles je zo duidelijk?
Badge
Beste Ruud (hoi naamgenoot!),

bedankt voor je reactie. Dat er in Mei een bedrag van € 14,98 staat klopt. Tenslotte moest ik € 0,01 cent betalen om mijn rekeningnummer te verifiëren. Dat zijn dus de aanmeldkosten.

In Juni staat er dan een bedrag van € 27. Dat is dus vanaf 15-06 (de dag dat mijn nummer werd overgezet) tot en met 31 Juli. Ik betaal de abonnementskosten dus iedere keer vooraf, terwijl de gebruikskosten achteraf in rekening worden gebracht. Begrijp ik het zo goed ? In de maand Juli moet er dan nog enkel een bedrag staan voor de abonnementskosten voor de maand Augustus. Klopt dat ?

Groet en nogmaals dank,
Ruud
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ruud(haha, leuk)

Dat klopt helemaal wat je zegt.:D
Omdat je je abonnementskosten altijd vooruit betaalt, is de eerste maand dubbel.
We hadden nog niet de mogelijkheid om je bundels op de vorige factuur te zetten voordat je naar ons kwam;)

Op de factuur van juli zullen inderdaad je abonnementskosten voor augustus staan. En eventuele verbruikskosten van juli.
Geniet van je weekend!

Reageer