Skip to main content
Beste lezer.



Ik zie op mijn afschrift dat ik op 11 december 's middags tot 2x toe zou hebben gebeld of ge-smst naar iemand in Belgie. Ik heb geen flauw idde en kan dit nummer ook nergens traceren. Het nummer zou zijn: Gesprekken naar Zone 1, Belgie, Gesprek naar 003234503710. Wij hebben geen familie of bekenden in Belgie.



Zou u kunnen kijken wat dit voor nummer is, ben anders bang dat er iets in de telefoon niet goed zit.



Alvast hartelijk dank.



Arie.
Via Google dit gevonden.. Nummer wat jij opgeeft is van dit bedrijf.



http://www.chemeurope.com/fr/entreprises/18962/chemetall-n-v.html
Beste Raytje.



Dat bedoel ik, nog nooit van gehoord. Wat te doen, staat wel op de voorlopige nota?



Hoor het graag.



Gr. Arie.
Nummer is wel gebeld of gesmst. Maar waarschijnlijk niet bewust bijv. een verkeerd nummer. Maar dat is gissen, ik kan niet in de systemen kijken.
Hoi AriedeWilde,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik heb jouw factuur bekeken en zie inderdaad 2 gesprekken naar een Belgisch nummer terug. Hier kan ik helaas niets aan veranderen. Volgens jouw verbruiksgegevens zijn deze gesprekken vanaf jouw simkaart geregistreerd op ons netwerk. Als ik op het nummer ga zoeken, kom ik op dezelfde website als Raytje uit. Ik kan niet controleren wie er met dit nummer gebeld heeft en waarom. Misschien kun je dit op een of andere manier terugvinden in je telefoon.



Laat je me even weten of je het hebt kunnen achterhalen?



Groetjes,

Estelle



Bedankt voor je goede hulp en het helpen zoeken, Raytje!

Reageer