.

Beantwoord

Vraag: waarom heb ik een hogere rekening ontvangen?

  • 15 October 2014
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Badge
Beste simyo, ik zie net op de app dat ik van vorige maand 22 euro moet betalen terwijl ik een abonnrment heb van 10 euro per maand. Ik heb even gecheckt hoeveel mb en belminuten ik had verbruikt en dat waren: 480 van de 500 mb en 83 van de 100 belminuten ongeveer zoiets. Ik ben niet aangemeld bij enige.sms dienst dus vind het best absurt dat ik 12 euro extra moet betalen. Waarom is dit?
icon

Beste antwoord door Ernst 15 October 2014, 15:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nabil El,

Ik heb je vraag en dit topic verplaatst naar het subforum Factuur. Zo houden we dit forum overzichtelijker.

Bij Simyo worden alle gesprekken naar boven afgerond op hele minuten. Als je dan in theorie met je 100 minuten/SMS bundel 100 keer belt en elke gesprek is 2 seconden, dan heb je een netto gesprekstijd van 3 minuten en 20 seconden maar is je bundel wel op.
Nu heb jij wel langere gesprekken, maar ook een heleboel van maar een paar seconden.
En zo kom je aan dit verschil.
Daarnaast heb je ook nog wat smsjes verstuurd.
Jij hebt in totaal 40 minuten buiten bundel gebruikt en dat kost €12. Voor deze maand ben je er ook al overheen, dus ik raad je aan om je bundel te verhogen voor volgende maand. Als je dit uiterlijk de 25e doet, gaat het op 1 november in.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?

Reageer