Skip to main content
Hallo, ik heb deze maand een hogere rekening als normaal en het zit hem in de kosten van het gebruik van internet.

Als ik thuis op ons draadloos internet zit en internet van 3G staat uit, dan kost het toch niets?

Ik zet de 3G enkel aan als ik buiten de deur ben en dan enkel om de email te kijken, daarna gaat die uit.

Dus van zeer korte duur. Ik download zeker niets.

Waar zit het hem in?

Dank alvast. Groet, Linda
Beste Linny1079,



Welkom op het forum!

Wanneer je je email gaat binnen halen via het 3G netwerk en je hebt geen actieve internetbundel dan worden daar kosten voor in rekening gebracht. Met het binnen halen van je email ben je ook aan het downloaden. De kosten dat je factuur van de maand juli is hoger omdat er kosten voor het internet in rekening is gebracht.
Beste Linny1079,



Welkom op het forum!

Wanneer je je email gaat binnen halen via het 3G netwerk en je hebt geen actieve internetbundel dan worden daar kosten voor in rekening gebracht. Met het binnen halen van je email ben je ook aan het downloaden. De kosten dat je factuur van de maand juli is hoger omdat er kosten voor het internet in rekening is gebracht.





Hallo Natascha, dank voor je snelle reactie. Ik begrijp jouw reactie. Echter is mijn vraag omtrent het gebruik van internet op onze eigen draadloze netwerk binnens huis. Dat kost toch verder niets?



En als ik de internetbundel aanzet, vallen de kosten voor MMS daar dan ook onder, want die worden nu apart berekend.
Beste Linny1979,



Wanneer je gebruikt maakt van WIFI dan is dit kosteloos. MMS versturen valt niet binnen je internetbundel dit valt buiten je bundel.

Reageer